Baš je IN biti GREEN 3
Autor: Goran Maksimović, 25. 1. 2024.
eTwinning PROJEKT |
Baš je IN biti GREEN 3 |
NOSITELJ/I AKTIVNOSTI |
Profesori - sudionici projekta iz škole Srednje škole Dalj je Nataša Seršić
Učenici/razredi: 2, 3 i 4 razedi |
PLANIRANI BROJ UČENIKA |
10 |
PLANIRANI BROJ SATI TJEDNO |
1-2 sata |
CILJEVI AKTIVNOSTI |
Projektne aktivnosti namijenjene su edukaciji i suradnji učenika srednjih škola i viših razreda osnovnih škola u aktivnostima vezanim uz ciljeve održivog razvoja osobito djelovanja u području klime, usvajanju važnosti modela Reduce - Reuse- Recycle (R-R-R) kao i održive (zelene) potrošnje. Suočeni s posljedicama klimatskih promjena i potpunom transformacijom klimatskih područja, moramo osvijestiti da je krajnje vrijeme za djelovanje i početak zajedničke suradnje svih sudionika. Referirajući se najviše na 13. cilj održivog razvoja – očuvanje klimatskih osobitosti, postavili smo cilj svojih projektnih aktivnosti: kako svaki pojedinac može djelovati po modelu Reduce – Reuse – Recycle te kako efikasno promovirati zelenu potrošnju. Učenici će moći:
|
NAČIN REALIZACIJE AKTIVNOSTI |
Tijekom školske godine Projektni partneri doprinijeti će sljedećim aktivnostima izradom radova u različitim digitalnim alatima vezanih uz:
Svoje aktivnosti sudionici će objaviti u različitima digitalnim mapama (Twinboard, Wakelet, Padlet, Linon, e-book i sl.) |
VREMENSKI OKVIR AKTIVNOSTI |
Tijekom školske godine |
OSNOVNA NAMJENA AKTIVNOSTI
|
• Učenike poučiti izazovima održivog razvoja u svijetu i navoditi ih pragmatičnim primjerima na poduzimanje konkretnih akcija vezanih uz klimatske promjene i okoliš • Poučiti na praćenje medijskih sadržaja i usvajanje medijske pismenost putem aktivnog stvaranja različitih vrsta medija; • razvijati IKT vještine;
• Razviti interdisciplinarne i meke vještine kao što su istraživanje, timski rad, inicijativa, kritičko razmišljanje, kreativnost, komunikacija itd |
AUTORI I VODITELJI PROJEKTA:
|
Ekonomska škola Požega:
Srednja škola Matije Antuna Reljkovića, Slav. Brod:
|
DETALJNI TROŠKOVNIK ZA AKTIVNOSTI |
- |
NAČIN VREDNOVANJA AKTIVNOSTI |
Vrednovanje kao učenje u vidu vršnjačkog vrednovanja, samovrednovanja zajedničkih postignuća – raznim rubrikama za vrednovanje čiji sadržaj propituje osnovna i specifična znanja o klimatskim promjenama, mogućnostima zaustavljanja njihovih neizostavnih, pogubnih posljedica, izrada i rješavanje kvizova u različitim digitalnim alatima. Anketa/evaluacija projekta (MS Forms) Izrada zajedničkog plana djelovanja u sferi zaustavljanja klimatskih promjena . |
NAČIN KORIŠTENJA REZULTATA VREDNOVANJA AKTIVNOSTI |
Učinci projektnog rada će se diseminirati u različitim fazama projekta s obzirom na to da učenici mogu izložiti sve svoje radove u TwinSpaceu te na mrežnoj stranici škole i društvenim mrežama u javno dostupnim kolekcijama materijala kao što je npr. Wakelet, Padlet i sl. |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |