U sklopu projekta CHANCE4YOU 9 učenika SŠ Dalj u pratnji profesora Zorana Kojčića, Lidije Jagodić, Nataše Seršić i Ivane Bertić Bulić boravili su od 4.-.6.12.2015. u Slovačkoj u mjestu Giraltovce.
Cilj ovog projektnog putovanja bio je predstaviti našu školu i model naše učeničke zadruge, tj. primjerom dobre prakse potaknuti školu partnera na osnivanje vlastite učeničke zadruge, te njegovanje učeničkog zadrugarstva i poduzetništva kao inovativnog modela učenja i podučavanja.
Učeničko zadrugarstvo SŠ Dalj bazira se na spajanju teorije i prakse, te je u potpunosti prilagođeno učenicima. Primarna uloga učeničke zadruge je podučiti učenike kako postati dobar poduzetnik, kako pokrenuti vlastiti posao ili obrt pod geslom: „Poduzetnikom se ne rađa, poduzetnikom se uči postati“. Ovaj način rada urodio je do sada velikim plodom što je vidljivo kroz mnogobrojne nagrade i priznanja za rad i djelovanje učeničke zadruge Dalya. Jednako tako, osim poduzetničkih vještina, timskog rada i drugih važnih socijalnih vještina, sve naše projektne aktivnosti njeguju interkulturalnost. Posjet slovačkoj strukovnoj školi bio je susret dvaju na oko sličnih , ali ipak različitih kultura.
Radi lakše sporazumijevanja radni jezik na ovom susretu bio je engleski što je bila odlična prilika i za usavršavanje jezičnih vještina naših učenika.
Osim druženja na radionicama učenici i kolege profesori imali su se prilike družiti i u slobodno vrijeme, obići centar mjesta domaćina, te obližnji grad Prešov.
Bilo je ovo prvo od planirana tri putovanja u sklopu imenovanog projekta. Sljedeća destinacija nam je međunarodni sajam učeničkih tvrtki u Banja Luci (BIH), koji je planiran za travanj 2016, a potom posjet Srednjoj poljoprivrednoj školi u Baru (Crna Gora), planiranog za svibanj 2016.
Projekt CHANCE4YOU financiran je u cijelosti od strane MZOS.
« Srpanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |