Samovrednovanje škola je proces sustavnog i trajnog praćenja, analiziranja i preispitivanja vlastite prakse s ciljem unapređivanja rada škole.
U postupku samovrednovanja škole odgovaraju na pitanja iz 8 ključnih područja. Na temelju provedenih anketa popunjava se SWOT analiza. Cijeli postupak samovrednovanja podržan je aplikacijom ekvaliteta pri ASOO.
Proces samovrednovanja škola pomaže uočavanju vlastitih prednosti, nedostataka i razvojnih mogućnosti. Njime se žele otkriti najučinkovitiji načini podrške učenicima u njihovom procesu osobnog i akademskog razvoja.
Samovrednovanje je proces učenja o sebi.
Zakonom o strukovnom obrazovanju (Narodne novine, br. 30/2009.) škole su dužne provoditi samovrjednovanje i to za sljedeća ključna područja:
- planiranje i programiranje rada,
 - poučavanje i podrška učenju,
 - postignuća polaznika,
 - materijalni uvjeti i ljudski potencijali,
 - profesionalni razvoj zaposlenika,
 - međuljudski odnosi u ustanovi za strukovno obrazovanje,
 - rukovođenje i upravljanje,
 - suradnja s ostalim dionicima.
 
Više informacija o samom projektu možete saznati u priloženim prezentacijama i dokumentima.