Samovrednovanje škola je proces sustavnog i trajnog praćenja, analiziranja i preispitivanja vlastite prakse s ciljem unapređivanja rada škole.
U postupku samovrednovanja škole odgovaraju na pitanja iz 8 ključnih područja. Na temelju provedenih anketa popunjava se SWOT analiza. Cijeli postupak samovrednovanja podržan je aplikacijom ekvaliteta pri ASOO.
Proces samovrednovanja škola pomaže uočavanju vlastitih prednosti, nedostataka i razvojnih mogućnosti. Njime se žele otkriti najučinkovitiji načini podrške učenicima u njihovom procesu osobnog i akademskog razvoja.
Samovrednovanje je proces učenja o sebi.
Zakonom o strukovnom obrazovanju (Narodne novine, br. 30/2009.) škole su dužne provoditi samovrjednovanje i to za sljedeća ključna područja:
- planiranje i programiranje rada,
- poučavanje i podrška učenju,
- postignuća polaznika,
- materijalni uvjeti i ljudski potencijali,
- profesionalni razvoj zaposlenika,
- međuljudski odnosi u ustanovi za strukovno obrazovanje,
- rukovođenje i upravljanje,
- suradnja s ostalim dionicima.
Više informacija o samom projektu možete saznati u priloženim prezentacijama i dokumentima.