NOSITELJ/I AKTIVNOSTI | Sudionici: – Obrazovni profil poljoprivredni tehničar fitofarmaceut, Srednja škola Matije Antuna Reljkovića Slavonski Brod (mentorica: Mira Štimac, dipl. ing. poljoprivrede, prof. mentor); – Obrazovni profil šumarski tehničar, Srednja škola Matije Antuna Reljkovića Slavonski Brod (mentorica: mr.sc. Štefica Čanić, dipl. ing. šumarstva, prof. izvrsni savjetnik); – Obrazovni profil komercijalist, Ekonomska škola Požega (mentorica: Ksenija Krizmanić Horvat, dipl. oec., prof. savjetnik); – Obrazovni profil ekonomist, Srednja škola Dalj (mentorica: Nataša Seršić, dipl. oec., prof. mentor); |
PLANIRANI BROJ UČENIKA | Šumarski tehničar: 18 Poljoprivredni tehničar fitofarmaceut: 9 Komercijalist: 19 Ekonomist: 15 |
PLANIRANI BROJ SATI TJEDNO | Oko 1 sat tjedno po razredu. |
CILJEVI AKTIVNOSTI | Razvijati poduzetničke, digitalne, ekološke i komunikacijske kompetencije; povezati različite struke u zajedničkom projektu; osvijestiti važnost održivog razvoja i zdravlja; razvijati timski rad i sposobnost samorefleksije. |
NAČIN REALIZACIJE AKTIVNOSTI | Projektna nastava – timski rad učenika u svojim profilima i suradnja među školama putem digitalnih alata (web, online ankete, virtualne izložbe). Rad kombinira istraživanje, praktični uzgoj, digitalne i promotivne aktivnosti. Učenici će razumjeti osnovne faze uzgoja i pojmove održive proizvodnje, te će primijeniti digitalne alate i praktične vještine u pripremi deklaracija, vodiča i promotivnih materijala. Razvijat ćesposobnost analize podataka i usporedbe različitih rješenja, a kroz kreativni rad izradit će vizualni identitet, recepte, edukativne tekstove, web stranicu, katalog i certifikat. Na kraju će naučiti procjenjivati održivost i kvalitetu vlastitog i tuđeg rada. |
VREMENSKI OKVIR AKTIVNOSTI | Tijekom školske godine 2025./2026., zaključno sa svibnjem 2026. |
OSNOVNA NAMJENA AKTIVNOSTI | Povezati teorijska znanja i praktične vještine kroz zajednički proizvod ‘Zeleni paket’; razvijati poduzetništvo i održivi razvoj; predstaviti rad škola zajednici kroz digitalne kanale. |
DETALJNI TROŠKOVNIK ZA AKTIVNOSTI | Minimalni materijalni troškovi (sjeme salate, supstrat, posude, sadnice javora, papir/karton za ambalažu). Softverski alati besplatni (Google Forms, Canva, Padlet, Mentimeter). Troškove snose škole u sklopu redovnih materijalnih troškova. |
NAČIN VREDNOVANJA AKTIVNOSTI | Samovrednovanje: upitnici i refleksija učenika. Formativno: vršnjačko vrednovanje materijala (plakati, web, izložba) i povratna informacija nastavnika. Sumativno: u okviru nastavnih predmeta, prema ishodima i kriterijima vrednovanja. |
NAČIN KORIŠTENJA REZULTATA VREDNOVANJA AKTIVNOSTI | Povratne informacije koristit će se za poboljšanje nastavne prakse, prilagodbu budućih projektnih aktivnosti te promociju dobrih primjera u školama i lokalnoj zajednici. |