Zeleni poduzetnici

NOSITELJ/I  AKTIVNOSTISudionici: – Obrazovni profil poljoprivredni tehničar fitofarmaceut, Srednja škola Matije Antuna Reljkovića Slavonski Brod (mentorica: Mira Štimac, dipl. ing. poljoprivrede, prof. mentor);
– Obrazovni profil šumarski tehničar, Srednja škola Matije Antuna Reljkovića Slavonski Brod (mentorica: mr.sc. Štefica Čanić, dipl. ing. šumarstva, prof. izvrsni savjetnik); – Obrazovni profil komercijalist, Ekonomska škola Požega (mentorica: Ksenija Krizmanić Horvat, dipl. oec., prof. savjetnik);
– Obrazovni profil ekonomist, Srednja škola Dalj (mentorica: Nataša Seršić, dipl. oec., prof. mentor);
PLANIRANI BROJ UČENIKAŠumarski tehničar: 18
Poljoprivredni tehničar fitofarmaceut: 9
Komercijalist: 19
Ekonomist: 15
PLANIRANI BROJ SATI TJEDNOOko 1 sat tjedno po razredu.
  CILJEVI AKTIVNOSTIRazvijati poduzetničke, digitalne, ekološke i komunikacijske kompetencije; povezati različite struke u zajedničkom projektu; osvijestiti važnost održivog razvoja i zdravlja; razvijati timski rad i sposobnost samorefleksije.
  NAČIN REALIZACIJE AKTIVNOSTIProjektna nastava  – timski rad učenika u svojim profilima i suradnja među školama putem digitalnih alata (web, online ankete, virtualne izložbe). Rad kombinira istraživanje, praktični uzgoj, digitalne i promotivne aktivnosti. Učenici će razumjeti osnovne faze uzgoja i pojmove održive proizvodnje, te će primijeniti digitalne alate i praktične vještine u pripremi deklaracija, vodiča i promotivnih materijala. Razvijat ćesposobnost analize podataka i usporedbe različitih rješenja, a kroz kreativni rad izradit će vizualni identitet, recepte, edukativne tekstove, web stranicu, katalog i certifikat. Na kraju će naučiti procjenjivati održivost i kvalitetu vlastitog i tuđeg rada.
VREMENSKI OKVIR AKTIVNOSTITijekom školske godine 2025./2026., zaključno sa svibnjem 2026.
OSNOVNA NAMJENA AKTIVNOSTIPovezati teorijska znanja i praktične vještine kroz zajednički proizvod ‘Zeleni paket’; razvijati poduzetništvo i održivi razvoj; predstaviti rad škola zajednici kroz digitalne kanale.
DETALJNI TROŠKOVNIK ZA AKTIVNOSTIMinimalni materijalni troškovi (sjeme salate, supstrat, posude, sadnice javora, papir/karton za ambalažu). Softverski alati besplatni (Google Forms, Canva, Padlet, Mentimeter). Troškove snose škole u sklopu redovnih materijalnih troškova.
NAČIN VREDNOVANJA AKTIVNOSTISamovrednovanje: upitnici i refleksija učenika.
Formativno: vršnjačko vrednovanje materijala (plakati, web, izložba) i povratna informacija nastavnika.
Sumativno: u okviru nastavnih predmeta, prema ishodima i kriterijima vrednovanja.
  NAČIN KORIŠTENJA REZULTATA VREDNOVANJA AKTIVNOSTIPovratne informacije koristit će se za poboljšanje nastavne prakse, prilagodbu budućih projektnih aktivnosti te promociju dobrih primjera u školama i lokalnoj zajednici.
Skip to content