Samovrednovanje škola je proces sustavnog i trajnog praćenja, analiziranja i preispitivanja vlastite prakse s ciljem unapređivanja rada škole.
U postupku samovrednovanja škole odgovaraju na pitanja iz 8 ključnih područja. Na temelju provedenih anketa popunjava se SWOT analiza. Cijeli postupak samovrednovanja podržan je aplikacijom ekvaliteta pri ASOO.
Proces samovrednovanja škola pomaže uočavanju vlastitih prednosti, nedostataka i razvojnih mogućnosti. Njime se žele otkriti najučinkovitiji načini podrške učenicima u njihovom procesu osobnog i akademskog razvoja.
Samovrednovanje je proces učenja o sebi.
Zakonom o strukovnom obrazovanju (Narodne novine, br. 30/2009.) škole su dužne provoditi samovrjednovanje i to za sljedeća ključna područja:
- planiranje i programiranje rada,
- poučavanje i podrška učenju,
- postignuća polaznika,
- materijalni uvjeti i ljudski potencijali,
- profesionalni razvoj zaposlenika,
- međuljudski odnosi u ustanovi za strukovno obrazovanje,
- rukovođenje i upravljanje,
- suradnja s ostalim dionicima.
Više informacija o samom projektu možete saznati u priloženim prezentacijama i dokumentima.
« Studeni 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |