2024-04-30 10:00:45

EDUKACIJE O MEDIJSKOJ PISMENOSTI KROZ INTERAKTIVNE RADIONICE

Primjer dobre prakse inovativnih metoda poučavanja

Srednja škola Dalj priredila je informativne radionice posvećenih medijskoj pismenosti, koje su se održale 24. i 25.4.2024. godine. Učenici prvog i drugog razreda imali su priliku produbiti svoje razumijevanje o važnosti prepoznavanja lažnih informacija na internetu te razviti kritički stav prema medijskim sadržajima.

Tijekom radionica, učenici su aktivno sudjelovali u razlikovanju lažnih i istinitih internetskih stranica, te su im prikazani video materijali koji su ilustrirali načine širenja lažnih vijesti. Rezultat njihova rada bio je kratak edukativni video koji je poslužio kao poruka njihovim vršnjacima o važnosti provjere izvora informacija prilikom istraživanja internetskih stranica.  Najzanimljiviji dio je praktični rad stvaranja vlastitih vijesti, pri čemu su istu vijest interpretirali na tri različita načina.

Ove edukativne radionice ne samo da su potaknule razumijevanje medijske pismenosti među mladima, već su također pružile mogućnost za kreativno izražavanje i razvoj novinarskih vještina.

Osim toga, scenarij poučavanja izrađen na radionicama dostupan je i ostalim nastavnicima koji žele implementirati slične aktivnosti u svoje nastavne aktivnosti.

U prilogu pogledajte fotografije te video učenika - https://youtube.com/shorts/W0L7r2LPcdw?feature=share

 

 

Nastavnice: Mirta Kovač i Nataša Seršić

 

 

  

 


Srednja škola Dalj