2024-01-25 08:31:31

Baš je IN biti GREEN 3

 

eTwinning PROJEKT

Baš je IN biti GREEN 3

NOSITELJ/I  AKTIVNOSTI

Profesori  - sudionici projekta iz škole Srednje škole Dalj je Nataša Seršić

 

 

Učenici/razredi: 2, 3 i 4 razedi

PLANIRANI BROJ UČENIKA

10

PLANIRANI BROJ SATI TJEDNO

1-2 sata

 

CILJEVI AKTIVNOSTI

Projektne aktivnosti namijenjene su edukaciji i suradnji učenika srednjih škola i viših razreda osnovnih škola u aktivnostima vezanim uz ciljeve održivog razvoja osobito  djelovanja u području klime,  usvajanju važnosti modela Reduce - Reuse- Recycle (R-R-R) kao i održive (zelene) potrošnje.

Suočeni s posljedicama klimatskih promjena i potpunom transformacijom klimatskih područja, moramo osvijestiti da je krajnje vrijeme za djelovanje i početak zajedničke suradnje svih sudionika.

Referirajući se najviše na 13. cilj održivog razvoja – očuvanje klimatskih osobitosti, postavili smo cilj svojih projektnih aktivnosti: kako svaki pojedinac može djelovati po modelu Reduce – Reuse – Recycle te kako efikasno promovirati zelenu potrošnju.

Učenici će moći:

nabrojati i ukratko objasniti ciljeve održivog razvoja opisati model R -R -R i objasniti njegovo značenje protumačiti što se podrazumijeva pod klimatskim promjenama promovirati znanje o klimatskim promjenama predstaviti  ideje unutar lokalne zajednice i ostalih škola kako bi se izravno upoznali s pravim indikatorima klimatskih značajki.
 

 

NAČIN REALIZACIJE AKTIVNOSTI

Tijekom školske godine

Projektni partneri  doprinijeti će sljedećim aktivnostima izradom radova u različitim digitalnim alatima vezanih uz:

 

ciljeve održivog razvoja klimatske promjene i njihov utjecaj na život na Zemlji model Reduce – Reuse - Recycle održivu (zelenu) potrošnju povodom  Međunarodnog dana potrošača - 15. 3.  obilježavanje Dana planeta Zemlje 22. 4.  - obilježiti ga  raznim aktivnostima: performansima, galerijama izložaka, zbirkama, praktičnim primjerima brige o okolišu i sl. osmišljavanje zelenog izazova kojim ćemo utjecati na smanjenje razornih utjecaja klimatskih promjena

Svoje aktivnosti sudionici će objaviti  u različitima digitalnim mapama (Twinboard, Wakelet, Padlet, Linon, e-book i sl.)

VREMENSKI OKVIR AKTIVNOSTI

Tijekom školske godine

 

OSNOVNA NAMJENA AKTIVNOSTI

 

 

 

• Učenike poučiti izazovima održivog razvoja u svijetu i navoditi ih pragmatičnim primjerima na  poduzimanje konkretnih akcija vezanih uz klimatske promjene i okoliš

•   Poučiti na praćenje medijskih sadržaja i usvajanje  medijske pismenost putem aktivnog stvaranja različitih vrsta medija;

• razvijati IKT vještine;

Razvijati suradničke i timske vještine, vještine kritičkog mišljenja i rješavanja problema

• Razviti interdisciplinarne i meke vještine kao što su istraživanje, timski rad, inicijativa, kritičko razmišljanje, kreativnost, komunikacija itd

AUTORI I VODITELJI  PROJEKTA:

 

Ekonomska škola Požega: 

Ksenija Krizmanić Horvat, dipl. oec., prof. mentor

Srednja škola Matije Antuna Reljkovića, Slav. Brod:

mr. sc. Štefica Čanić, dipl. inž., prof. savjetnik

DETALJNI TROŠKOVNIK ZA AKTIVNOSTI

-

 

NAČIN VREDNOVANJA AKTIVNOSTI

Vrednovanje kao učenje u vidu vršnjačkog vrednovanja, samovrednovanja zajedničkih postignuća – raznim rubrikama za vrednovanje čiji sadržaj propituje osnovna i specifična znanja o klimatskim promjenama, mogućnostima zaustavljanja njihovih neizostavnih, pogubnih posljedica, izrada i rješavanje kvizova u različitim digitalnim alatima. Anketa/evaluacija projekta (MS Forms)

Izrada zajedničkog plana djelovanja u sferi zaustavljanja klimatskih promjena .

 

NAČIN KORIŠTENJA REZULTATA

VREDNOVANJA AKTIVNOSTI

Učinci projektnog rada  će se  diseminirati u različitim fazama projekta s obzirom na to da učenici mogu izložiti sve svoje radove u TwinSpaceu te na mrežnoj stranici škole i društvenim mrežama u  javno dostupnim kolekcijama materijala kao što je npr. Wakelet, Padlet i sl.

 


Srednja škola Dalj