2024-01-25 08:31:31 Baš je IN biti GREEN 3
eTwinning PROJEKT Baš je IN biti GREEN 3 NOSITELJ/I AKTIVNOSTI Profesori - sudionici projekta iz škole Srednje škole Dalj je Nataša Seršić
Učenici/razredi: 2, 3 i 4 razedi PLANIRANI BROJ UČENIKA 10 PLANIRANI BROJ SATI TJEDNO 1-2 sata
CILJEVI AKTIVNOSTI Projektne aktivnosti namijenjene su edukaciji i suradnji učenika srednjih škola i viših razreda osnovnih škola u aktivnostima vezanim uz ciljeve održivog razvoja osobito djelovanja u području klime, usvajanju važnosti modela Reduce - Reuse- Recycle (R-R-R) kao i održive (zelene) potrošnje. Suočeni s posljedicama klimatskih promjena i potpunom transformacijom klimatskih područja, moramo osvijestiti da je krajnje vrijeme za djelovanje i početak zajedničke suradnje svih sudionika. Referirajući se najviše na 13. cilj održivog razvoja – očuvanje klimatskih osobitosti, postavili smo cilj svojih projektnih aktivnosti: kako svaki pojedinac može djelovati po modelu Reduce – Reuse – Recycle te kako efikasno promovirati zelenu potrošnju. Učenici će moći: nabrojati i ukratko objasniti ciljeve održivog razvoja opisati model R -R -R i objasniti njegovo značenje protumačiti što se podrazumijeva pod klimatskim promjenama promovirati znanje o klimatskim promjenama predstaviti ideje unutar lokalne zajednice i ostalih škola kako bi se izravno upoznali s pravim indikatorima klimatskih značajki.
NAČIN REALIZACIJE AKTIVNOSTI Tijekom školske godine Projektni partneri doprinijeti će sljedećim aktivnostima izradom radova u različitim digitalnim alatima vezanih uz: ciljeve održivog razvoja klimatske promjene i njihov utjecaj na život na Zemlji model Reduce – Reuse - Recycle održivu (zelenu) potrošnju povodom Međunarodnog dana potrošača - 15. 3. obilježavanje Dana planeta Zemlje 22. 4. - obilježiti ga raznim aktivnostima: performansima, galerijama izložaka, zbirkama, praktičnim primjerima brige o okolišu i sl. osmišljavanje zelenog izazova kojim ćemo utjecati na smanjenje razornih utjecaja klimatskih promjena Svoje aktivnosti sudionici će objaviti u različitima digitalnim mapama (Twinboard, Wakelet, Padlet, Linon, e-book i sl.) VREMENSKI OKVIR AKTIVNOSTI Tijekom školske godine
OSNOVNA NAMJENA AKTIVNOSTI
• Učenike poučiti izazovima održivog razvoja u svijetu i navoditi ih pragmatičnim primjerima na poduzimanje konkretnih akcija vezanih uz klimatske promjene i okoliš • Poučiti na praćenje medijskih sadržaja i usvajanje medijske pismenost putem aktivnog stvaranja različitih vrsta medija; • razvijati IKT vještine; Razvijati suradničke i timske vještine, vještine kritičkog mišljenja i rješavanja problema• Razviti interdisciplinarne i meke vještine kao što su istraživanje, timski rad, inicijativa, kritičko razmišljanje, kreativnost, komunikacija itd AUTORI I VODITELJI PROJEKTA:
Ekonomska škola Požega: Ksenija Krizmanić Horvat, dipl. oec., prof. mentorSrednja škola Matije Antuna Reljkovića, Slav. Brod: mr. sc. Štefica Čanić, dipl. inž., prof. savjetnikDETALJNI TROŠKOVNIK ZA AKTIVNOSTI -
NAČIN VREDNOVANJA AKTIVNOSTI Vrednovanje kao učenje u vidu vršnjačkog vrednovanja, samovrednovanja zajedničkih postignuća – raznim rubrikama za vrednovanje čiji sadržaj propituje osnovna i specifična znanja o klimatskim promjenama, mogućnostima zaustavljanja njihovih neizostavnih, pogubnih posljedica, izrada i rješavanje kvizova u različitim digitalnim alatima. Anketa/evaluacija projekta (MS Forms) Izrada zajedničkog plana djelovanja u sferi zaustavljanja klimatskih promjena .
NAČIN KORIŠTENJA REZULTATA VREDNOVANJA AKTIVNOSTI Učinci projektnog rada će se diseminirati u različitim fazama projekta s obzirom na to da učenici mogu izložiti sve svoje radove u TwinSpaceu te na mrežnoj stranici škole i društvenim mrežama u javno dostupnim kolekcijama materijala kao što je npr. Wakelet, Padlet i sl.
|
Srednja škola Dalj |